תרבות יום חמישי. תמונת מצב 16.08.18

תמונת מצה

תמונת מצב

תהליך הפיזור נמשך הגבולות שלו די הוכרזו ע”י השוק המשך והתצורה שלו תקבע את המשך שלו, מרכז הכובד בחלקו העליון של השוק מופר ככל שהמחיר נשאר ושוהה בחלקים התחתונים.

דבר מחזיר אותי לרגע להתבוננות במפות הגדולות ומזכיר לי שאנחנו עדין (מבחינתי) במקום של קניות יתר והמחיר בשאיפה לחזור לתוך תעלת הנורמל.

מעקב יום יומי אחרי תנועות השוק ודאי מקל עלינו את התובנה האסטרטגית כפי שהגדרנו אותו בתחילת השבוע, הגדרה בסיסית אצלנו במשפחת זהרטרייד, כל עוד משהו נמשך אז לא פועלים כנגדנו (אגב הגדרת המגמה אצל צ’ארלס דאו היא זהה).

בכל מקרה המקום שבו עצר ונתמך השוק אתמול מאפשר לטכנאים רבים לסמן קו ציר מהשאיר של אמצע חודש יוני כקו נמשך לתמיכה המסתמנת בשבועות האחרונים (מסומנת בחצים).

בכל מקרה ה-Range שנוצר לעת עתה ובעל מאפייני פיזור, ככל ששלבי התהליך הצטברו נוכל לחפש עסקאות בהתאם, ככל שתהיה החלפת משמרת ונקבל סימני איסוף נוכל לחפש את “הנקודה המכרעת” להצטרפות לעסקה חדשה.

סיכום: הוגדר טווח מסחר עם סימני פיזור עם המעבר למצב מגמתי ניתן יהיה להצטרף.

תרבות יום חמישי

במסגרת חלוקת החומרים וסינון הדברים שאני צופה בהם או קורא, החלטתי כי בכל יום חמישי אחלוק עמך משהו מהחומרים שמצאתי שיהיה לך לעזר בתהליך של להפוך להיות סוחר מצליח. החומרים ינועו מחומרים בתחום המוטיבציה והתפתחות ועד לעדויות של אנשים שתהליכים שעברו בתחומים שונים בחיים שמהווים לנו השראה, למחשבה, לפרשנות ולהתנהלות בהמשך, אז בעידן השפע של היום מתוך טד הבאתי הבוקר את סיפורה ש ג’ניון שפרד שמהותו “גוף שבור אינו אדם שבור”

יום מבורך ומזהיר – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “תרבות יום חמישי. תמונת מצב 16.08.18”

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross