תמונת מצב יומית 30.04.19 – הכה את המומחה

האם שוב נקבל דחף למטה לפחות ליום?

הכה את המומחה

בפינת הכה את המומחה, פינה בה אני נשאל ונבחן בשאלות מיני שאלות , כך נשאלתי “מהו קומוניזם?” השואל היה רו”ח ומנתח פונדמנטלי, כך שהתשובה שעניתי לו “דמיין חברה אחת גדולה על כל המשתמע מכך”.

שאלה שנייה שנשאלתי “מהניסיון שלך זהר, מה הדבר שאנשים הכי הרבה טועים בו?” תשובתי הייתה “אנשים בכל מקום מבלבלים בין מה שהם קוראים בעיתון חדשות לבין חדשות”

מצב השוק

ההבנה המרחבית, חשובה מאוד להגדרת הזדמנויות בכל יום ויום, כך אתמול כדוגמא פעלתי בעיקר על חוזיים עתידיים (אימוני מסחר מתקדמים הם תמיד דרך נהדר לפעול בזמן אמת אל מול הבוגרים) הזכיר וחידד לי את הנושא עוד יותר.

מוד העבודה שעליתי עמו, יום רביעי הודעה חשובה ביותר, השוק לרוב לא מנחש את התוצאות אלה מחכה לתוצאות בכדי להצטרף אליו. הידיעה והבנה הזאת אפשרה להגדיר מתי למכור ויתר מכך לדעת להתעקש גם שעסקת מכירה כשלה.

המסר שלי לא חשוב באיזה שיטה אתה נוהג לסחור, לרוב השפעת הכלל והמרחב גדולה מהאירוע הפרטי, הבנה המרחבית חשובה מאוד לתוצאות המסחר שלך. הנחיות שלי לסוחרים בידוקו תמיד אילו חדשות, דוחות או אירועים משפיעי שוק מצויים לפניכם.

אהיה מחובר למערכת חדשות טובה, לתפיסתי לא בגלל הניתוחים והחדשות השוטפות אלה כמאותת על אירוע חריג שתוכל לנצל אותו בזמן אמת לטובתך.

כך כפי שהזכרתי בהתחלה ההבנה שביום רביעי הודעה כלכלית חשובה יחד עם זיהוי חמצן דליל בחלקים עליון של המחיר (בכל זאת גבוה של כל הזמנים לאחר תנועה רציפה ויפה).

ואם פתחתנו בתפיסה מרבית אז מסיים בתזכורת חכה ליום רביעי תמיד יש לך אפשרות להצטרף לתוצאות ולא לנחש אותם.

משהו טוב עומד להתרחש – זהר

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross