סקירה יומית 5.3.2020 – אין צורך לדאוג

PG

כיצד להכפיל את הכסף שלך

קין חאבארד אמר “הדרך הבטוחה להכפיל את הכסף שלך, היא קח שטרות הכסף שלך קפל אותם לשניים ושים בכיס”

אני מזכיר לך לא להרוויח יותר טוב מלהפסיד, לא לעשות כשאין מה לעשות זה דרך נהדרת לפעולה. אל תחפש להיות הראשון שפועל בעת הזאת (או בכל עת אחרת). שמירה על ערך נוכחי לעומת שווי יורד הוא דרך נהדר ליצירת רווח ויתרון עתידי.

אין צורך להגיע למסקנה בטרם עת, גם אם נחבר את שני הברים השבועיים לבר אחד (נקבל CIM), אנחנו עדין באמצע של מאבק שהמהות הסופית שלו לא ברורה כרגע וכל האפשרויות מצד השוק פתוחות.

ניתוח מגזרים

רוב המגזרים חלשים כמו השוק מלבד…

ארבעה מגזרים מגלים כרגע חוזק יחסי בהם מגזר הצרכנות (ייתכן כי ריקון המדפים עשוי לגרום לתוצאה מפתיעה בדוחות), מגזר התשתיות ומגזר הבריאות ואחרון חביב הוא מגזר הנדל”ן.

לעת עתה הם מבצעים בעיקר פעולת ניעור, עומק הניעור מצדיק בחינה שנייה שלו בטרם הצטרפות, ככל שהמגזרים יעמדו במבחן הבחינה השנייה נמצא בהם את הזדמנויות הבאות

יחד עם זאת מזכיר לך שאם השוק חוזר לירידות הוא יכול להכריע גם אותם, לכן זאת עת לתת לשוק לומר דברו.

הסיבה שאני מזכיר את ארבעת המגזרים הללו, כסף שיוצא מהמגזרים האחרים ככל הנראה יוזרם לארבעת המגזרים שהזכרתי. תוכל למצוא בהם את ההזדמנות הבאה שלך.

מניית PG

התבוננות על חברה כמו Procter & Gamble עשויה בעת הזאת להפעיל אצל הסוחר הממוצע תחושה או הגיון של חולשה ופוטנציאל לירידה בגלל הקורונה. מצד שני יבוא סוחר ממוצע ויסביר את הגיון מדוע הקורונה עשויה להקפיץ את מחיר המנייה לאור הביקושים של מוצרי ההפצה שלה.

האמת שעולה מתוך התנהגות הכסף היא איסוף רב שנתי עם פוטנציאל עלייה גדול, ככל שנקבל אישור לפעולת הניעור ורגיעה בשווקים יבוא לידי ביטוי נראה את מימוש האנרגיה שנאגר בה.

מעקב אחרי המנייה מתוך הקשר שכתבתי עליו היום (המשך התנהגות שוק ומגזר) היא דוגמה להזדמנות שהשווקים יכולים ליצור בעת הזאת למי שיחכה בסבלנות.

אין צורך לדאוג

נשאלתי האם אני מודאג מהקורונה, זה הזכיר לי בדיחה “רופא מודיע לחולה שלו אל דאגה עם הנגיף הזה אתה יכול לחיות עד גיל 80! אבל ד”ר אני בן 80…” אז התשובה שלי אל דאגה.

נגמרו הבחירות, אני שומע הרבה קולות שצועקים “אהבת חינם”, אבל הרוב לא שומע ולצערי הרוב קובע, אז שוב אני מצטרף לקריאה – אהבת חינם.

יום מבורך – זהר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross