סקירה יומית 31.10.19 טבע הדברים

טבע – סימן סיום למגמה היורדת

טבע הדברים – תמונת מצב

הריבית ירידה, האקדח במערכה הראשונה (הפתיחה בתחילת שבוע) כנראה רמזה בצדק את הצפי בעניין הרבית ואכן היא הורדה פעם נוספת השוק הגיב בהתאם.

כסוחר ודאי  אינני מתווכח אף פעם עם תנועה קיימת, אך יחד עם זאת כמנתח שיפוטי אני לא רק מסתכל על מה קורה אלה על הצורה שבה זה קורה.

להזכירך המשמעות של התבוננות בצורה של האיך היא להבין האם משהו קורה מצד החיוב או הוא מתפתח מצד השלילה.

לא אמלא את ראשך הבוקר בחומרים לימודיים אבל ההבדל בגדול בין השניים נותן מענה למה הזיכוי של משהו להימשך, כאשר מצד החיוב הסבירות היא גבוה ולהיפך.

וככל שיש הקשבה לסקירה השבועיות וכמובן לסקירה היומית אז יודע כי יש לי או נוחות אם תצורת התנועה העולה כפי שהיא באה לידי ביטוי במפות השבועיות שצורפו לאחרונה.

התנועה העולה כרגע  היא בתצורה של סטייה, סטייה איננה הוראה לפתוח פוזיציות הפוכות אבל בהחלט רמזור צהוב מהבהב על פתיחה של עמדות חדשות סטייה תמיד יכול לחזור לנורמל על כן הבר השבועי וסיומו שדי מקביל לסיום הבר החודשי די יעזור לי לדייק יותר את עמדתי בנוגע לפוזיציות חדשות ולקבוע האם הסטייה נמשכת או נסתיימה.

סיכום יותר קל למכור כשל של השוק או להצטרף לצמיחה שתגיע אחרי תיקון.

טבע הדברים – טבע

בהתבוננות על מפת זמן חודשית אני מקבל סימני סיומת למגמה היורדת, השלב הראשון מבין חמישה שלבים התקבל,  מכאן ממשיכים ככל שהבחנה נכונה, אנחנו נכנסים לשלב בניית התשתית הוא השלב השני בתהליך.

מוסדיים ככל שהם גדולים יתחילו בשלב זה לאסוף כמות מסויימת וככל שיתווספו בחודשים הבאים סימנים תומכים של השלבים השונים יגדילו את הפוזיציה.

לנו כסוחרים קטנים ניתנת הפריבילגיה לחכות עד לסוף השלב השלישי בכדי להיכנס או לחכות את המוסדיים ולבנות פוזיציה מדורגת.

אני אישית לרוב שם כסף על הדעות שלי גם עם מעט, מי שעוקב אחרי יודע שזה המקרה כפי שפעלתי במניית GE עם זיהוי סיום שלב ראשון של סיומת המגמה היורדת או במניית NFLX.

הדגש על פוזיציה מדורגת כי סבירות ההמשך בשלב ראשון היא הנמוכה ביותר מביו השלבים והיא לרוב מצליחה לי בפחות מכחמישים אחוז מן המקרים וכשאני פועל בחלקיות רבה (מחקה את המוסדיים בעניין), רצת הסיכון המינימלית כרגע היא כ-30%.

למרות הראשוניות ולמרות הסיכון הגדול, חשוב לי לחלוק עמך את התמונה כפי שאני מבין אותה.

כיצד נסכם את הסקירה היום, אסיים בדברי נין שכל כך, כל כך נכונים שככל שהפנמתי אותם כך קבלתי הצצה עמוקה לתוך עצמי, נין אומר ״אנחנו לא רואים דברים כפי שהם אנחנו רואים דברים כפי שאנחנו״.

המון הזדמנויות לפנינו – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross