סקירה יומית (22.02.16 eod) – חזרנו למרכז העניינים

עסקה טובה
עדיף להצטרף מאוחר במקום טוב מאשר מוקדם במקום לא טוב

כהעלנו את העסקה על TSN לפני כמה שבועות רבים הרימו גבה לא מאוחר מדי, הסברתי שאני מעולם לא מוותר על עסקה טובה לרוב מקטין כמות אבל לא מוותר, אלה מסוג התמונות של לגזור ולשמור הן בבחינת הזיהוי הן בבחינת התזמון והן בבחינת התוצאה המצטברת.

גם כשאני עוסק במסחר תוך  יומי אינני מוותר על עסקה טובה שאני מזהה, אני לרוב מקטין כמויות בהתאם לגודל הסיכון ומגדיל בהמשך ככל שמתאפשר, כך אתמול בפתיחת המסחר זהינו עסקה טובה שעלתה על הראדר, טסה למעלה ללא שום נקודת אחיזה עם “מפתח רגלים” גדול אז הקטנתי כמות, לכמות מינימום חפשתי מקום להגדיל אבל היא טסה במהירות ועדין עם כמות קטנה יצרה תוצאה נפלאה, בהזדמנות הבאה ככל שתיווצר אדגים כיצד גם אני מגדיל עם ההצלחה כמויות – רצ”ב קישור לעסקה המצולמת

,תזכרו את מה שבאפט אמר “אני קונה ביוקר בכדי למכור יותר ביוקר” הוא לא אמר אני קונה בזול על כך אמרתי לא פעם אני מעדיף להצטרף מאוחר במקום טוב (ימני) מאשר מוקדם במקום לא טוב (שמאלי), הכלים של הניהול סיכונים שלנו לקוחים בחשבון את גדול הטעות ומאפשרים לנו לשלוט ולווסת אך לא לוותר על פוזיצית בעל רמת וודאות גבוה מבחינתנו.

בהתייחס לשוק חסרנו לאמצע התפיסה האסרטגית שלנוו את קונספט ה-cim שירתה אותנו, בהתווה נקודת כניסה אכותיות חדשות נוכל להצטרף לדברים בכל מקרה ניתן לראות כיצד הדובים חזרו לשנת החורף והשאלה היחידה האם יתעוררו שוב בזעם בעת הקרובה.

כשאני שומע אנשים מסבירים את הלמה?! משהו קורה אני נזכר בהסבר על גברים ונשים ועל התנהגותם לדוגמא “הנה כל מה שאני יודע על נשים וגברים: נשים הן משוגעות וגברים הם טיפשים. והסיבה העיקרית שבגללה נשים משוגעות היא שגברים טיפשים.” ג’ורג’ קרלין

לא נסביר את השוק פשוט נצטרף אליו בכל פעם שיתן לנו הזדמנות כשזו תגיע נפעל לפי שממנו השני – “כל עוד…”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross