סקירה יומית 19.9.2019 – שר לעצמי ״יש לו דרכים משונות לומר לך שהוא…״ עולה

רוצה לקנות – התלבטות בעיקר בגלל הרצף בשוק

בשקט בשקט

בסקירה השבועית התייחסתי למניפולציה שהשוק הצליח לעשות עלי, בדרך שבא שהוא עולה ועולה, את הדרך שהוא עשה זאת תוך כדי שהוא מונע ממני את ההצטרפות. בעיקר בגלל האופן שבו הדברים התפתחו.

השוק מנצל את המניפולציה לא רק בעולם הפנימי של התנהגות המחיר (Price Action) אלה אף בעולם הפונדמנטלי בחוץ, ימים שלמים מבלבלים את המוח על הסכם הסחר אוטוטו הוא מגיע לסיום… ושוב כמעט מגיע וכמעט מגיע.

ובינתיים השוק זולג לו למעלה ולמעלה, השאלה שעולה מתוך העניין כמה עוד השוק יצפין מעלה בדרך הזאת ומה יקרה לו כאשר כבר יגיעו להסכמה? או שלא 🙂

אני רק רוצה לחזק אותך שאם משהו לא ברור זה בסדר גמור לא לפעול, עיקרון הוודאות חייב לשמש נר לרגילך… מעל הכל מזכיר שוב את עיקרון הכל עוד… ולא לפעול נגדו בטרם עת.

כסוחר פעיל גם בזירה התוך יומית, אני ודאי יכול לספר לך שאני ממש מרגיש את התחושות והמאבקים של הכוחות השונים בתוך היום – היוצרים מצבי סתירה, ההופכים את יום המסחר לא סבוך יותר מעת ביניים רגילה.

חברת זירוקס

בשיטוט הבוקר על מניות קפצה לי לעין פצצת אנרגיה, מניית זירוקס XRX, חבל שלא ראיתי אותה כך באזורים שבין 32-36, אך התצורה הרב שנתית שלה מדהימה, כך שבהזדמנות נכונה היא תיכנס לתיק המסחר ארוך הטווח שלי.

החברה היא חברת אחזקות שיש לה בעיקר חברות בת בתחום הדפוס ותהליכי עבודה משרדיים, לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים שלה – אבל בניתוח שלי מפות הזמן הגדולות שלה נראות ממש ממש שוריות (רצ״ב גרף שבועי).

אני יכול להצטרף כעת בכמות מזערית ולחזק בהמשך ככל שתהיה לי הזדמנות בעניין, אני שוקל ניצול תבנית מסחר הקיימת כרגע בגרף השבועי.

הרצון הזה מיד מלווה בהתכווצויות בבטן, דווקא בגלל הפתיח דהיינו צורת התנהגות השוק ורצף העליות.

בעת התלבטות שכזאת אני מניח לדברים הם מתבשלים ומבשלים מעצמם אצלי בראש לכדי מסקנה.

בסוף מסחר זאת אומנות ומיומנות

אתם יודעים פרנסיס פורד קופולה אמר לי ״אומנות תלויה במזל ובכישרון״ אמרתי לו אל תשוויץ גם מסחר.

יום מסחר מבורך – זהר


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 comments on “סקירה יומית 19.9.2019 – שר לעצמי ״יש לו דרכים משונות לומר לך שהוא…״ עולה”

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross