סימני חולשה. סקירה יומית [15.05.18]

חולשה מקומית?

מצב השוק

השוק סיים בעליות קלות את יום המסחר, אך התצורה אשר מספרת את הסיפור מוציאה החוצה סימני חולשה מצטברים, סיומו של היום נסתיים בפוטנציאל היפוך מטה בתנועת השוק.
די ברור היה שביום הראשון של השבוע השוק לא ינוע לאחד הכיוונים בהחלטיות, זאת למרות הסימנים התוך יומיים על פתיחת בפער ונסיון ליצור מגמה עולה ללא הצטרפות הקונים, דבר שהביא לנפילת המחירים ממרום שיא היום אל מתחת למחיר הפתיחה.
באימון אתמול מול בוגרי הסברתי או תזכרתי כי מחיר נע לאחד הכיוונים כתוצאה משתי סיבות בעיקר: הראשונה מצד שהמחיר נתמך ונדחף (מצב אידאלי) או כתוצאה מחוסר תמיכה והצטרפות ואז הוא פשוט ״נופל״ לאזור נתמך חדש. בעולם המסחר השיפוטי יש לזה הסבר מדוייק ואפילו כלי זיהויי מדהימים לעניין, כלים שאפשרו לי כבר בסיום השעה הראשונה להבין כי הגדרת ההזדמנות בתוך היום יהיו בעיקר עמדות מכר.
את החולשה של היום בסופו של דבר ניתן לכל היותר לתרגם לעמדות מכר קצרות, כשאני כותב לך קצרות, אני מייחס זאת בעיקר למשקל היעד הראשוני של הדברים.
בחווית הבוקר שלי אירוע מסויים כתבתי למשהו קרוב אלי, ״אני לא יודע מי זה שחושב שהשעון נע בקצב קבוע, לפעמים הוא נע כל כך לאט לפעמים הוא נע כל כך מהר״, הקצב הקבוע הוא מניפולציה של החיים עלינו, לפעמים אני מנסה כמו בשוק להביט על החיים שלא דרך משקפי הזמן בכדי לא ליפול למניפולציות הזמן.

יום מבורך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross