סוף יום 14.12.15 – לדעת לסחור בכל עת

לדעת לסחור בכל עת
לדעת לסחור בכל עת

לדעת לסחור בכל עת, התבוננות בפרופיל השוק החודשי הביא אותי למסקנה בסקירה שהשוק אינו מאוזן כלפי מטה ויש לו עוד קצת להרחיב בכדי להפוך למאוזן אולי כבר נמצא שם, הוספתי על זה את הידיעה וההבנה שלרוב השוק אינו הולך לשום מקום לפני פרסום הודעות חשבות, תיבלון אחרון הוא ההבנה והידיעה על הפקיעה המשולשת ורצף התנועה היורדת היומי יצר יום שהוא די מתקבל על הדעת שלא לומר מחייב המציאות.

לדעת לסחור בכל עת זה להבין את פנימיות האנרגיה הפנימית הנובעת מהתנהגות המחיר והאנרגיה האגורה בפנים לבין הבנת ההשפעות החיצוניות על תהליכים – הוא הסוד למשפט לדעת לסחור בכל עת, רק השילוב בין השנים מאפשר מסחר יעיל, לכן אנו מכנים בסוף את סגנון המסחר שלנו “ניתוח שיפוטי” ולא ניתוח טכני, הוא ודאי מכיל בתוכו את החומרים הללו אך לא רק.

להבנתי כפי שאמרתי מחירי האנרגיה מהוונים לתוצאות ועידת האקלים, זאת גם הסיבה הנסתרת לכך שהמחירים ירדו במשך כל העת האחרונה ובעצמה מאיזור ה-100 ועד לעד שהגיע, כעת שהמחיר מהוון לידיעה, נראה כי תהיה עצירה שבא לידי ביטוי אתמול.

ביטוי טכני של רצף יומי יורד (קצה תנועה יורדת) הביא לשינוי מעלה במחיר הנפט. חלק מהשפעת הזמן והנסיון במסחר הוא ההבנה מה הם הגורמים החיצונים המשפעים והיכולת לאמוד את עוצמתם כל זה בחיבור להתנהגות המחיר באותה העת יעזור לכם בנגידות העמדה הטקטית או באי נקיטת עמדה.

הסימנים הנוכחים והסמיכות להודעת  עשויים/עלוים להחזיר את המחיר להתכנסות של הממוצעים הנעים – כפי שהזכרנו עת לא פשוטה, אבל שעור נפלא לכולנו

כל זה מזכיר לי פניות אלי של שני סוגים של האנשים, אלה שטוענים כי לא ניתן לדעת כלום בהתייחס לעתיד והסוג השני אלה שטוענים שהכל נכתב וידוע מראש – המשותף לשניהם היא חוסר השליטה או ההשפעה שלנו, זה מזכיר לי את דבריו של הוקינג  “שמתי לב שגם אנשים שטוענים שהכל נקבע מראש ואין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות כדי לשנות את זה, מסתכלים לפני שהם חוצים את הכביש.”, מה אני טוען, שבכל רגע ורגע אנחנו יכולים לשנות ולהשפיע על העולם.

יום מזהיר ומוצלח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross