סוף יום 11.08.2014 – הקשר בין רכיבה על אופנעים ושוק ההון

האם השוק סיים לבחון את שלב שלוש?
האם השוק סיים לבחון את שלב שלוש?

אחד הדרכים המוטעות של הסוחרים להתבונן על השוק היא בדרך פאסיבית, אני אסביר את הכוונה אם המחיר נשאר במקומות מבחינתם זה נובע מפאסיביות דהיינו לא באו קונים לא באו מוכרים לכן זה נשאר במקום, הם לא מבינים כי כל התפיסה הנדרשת בעולם המסחר הינה מהצד האקטיבי.

תפיסה אקטיבית אומרת “החיים הם כמו אופנים ברגע שתפסיק לדווש ניפול”, המחיר וכל המתרחש בו מתקיים מהצד החיובי ואם מחיר אינו זז זה נובע כי כמות המכורים והקונים זהה ובהיגמר אחד מהם המחיר ינוע בכיוונו.

איך זה מתקשר ליום האתמול ומה אני רוצה לומר בכך: יום האתמול התחיל כשאנו מצויים על תמיכה שכולם רואים ביום די צפוי שיבוא קונים ויקנו את התמיכה, אבל אנו כסוחרים לא רק מתבוננים על מה קרה או אפילו היכן זה קרה בעיקר על איך וניתן לראות שבשלב מסוים של היום בהיגמר הקונים המחיר פשוט מתוך האקטיביות או העידר אקטיביות (נגמרו הקונים) החל לסגת חזרה ולעת עתה הוא במצב של פריצת דמה על הגבוה השבועי המהווה סימן חולשה מובהק.

אנו מצויים במצב של מגמה עולה שנשברה עם תנועה מעלה לתנועה השוברת כל היפוך מטה לפני השיא האחרון יכניס את השוק למגמה יורדת ומכאן שהגדרת ההזדמנות ממשיכה להיות כל עליה לצורך מכירה, ייתכנות  ותסריטים  אפשריים נוספים מופעים בסקירה השבועית.

עוד חשוב להבין במיוחד לסוחרי יום להבין את המוטיבציה של סוחרים לפעול ולהישאר בעת זו ככלי טקטי בניהול העמדות התוך יומיות, עם זיהוי כי מז”א מסיים את נוכחותו ביום יש לצמצם קווי הגנה בהתאם.

אתמול התקיים טו באב, כל אחד חגג חשב נזכר אולי שאל שאלות בהתאם לתפיסתו מעמדו בחיים, בשלב מסוים של השיח על יום האהבה ציטט השף את וודי אלן ואמר “אני לא יודע את השאלה, אבל סקס הוא בהחלט התשובה”, מסתבר שיין טוב עדין עושה את העבודה – תשתו זה משחרר את זרימת הדם מקטין את הסכנה להתקפי לב ועוד כמה דברים טו-בים.

ממשיכים לעקוב אחרי השוק בצורה אקטיבית ומצטרפים בהתאם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross