סוף יום 07.10.15 – הדחף השבועי קרוב לקו הבחינה שנוצר מה-shooting star

double bootom
We get close near to the test line of the double bottom

אתמול הסברתי כיצד המחיר נע בקלות כאשר אחד הצדדים האגרסיביים סיים לפעול ועוד תזכרנו וסמנו לעצמנו שוב כיצד המפות גדולות לרוב גוברות על המפות הקטנות.

הבר השבועי הקודם יצר זנב קניות שדרך פנימה תבנית של רצפה כפולה, סמנו את קו הבחינה על הגבוה של הבר השבועי שיצר נר מסוג shooting star.

היות וכפי שכתבתי אתמול אני תמיד נותן משקל למפות הגדולות יותר מהמפה המינורית, גם פריצה של התבנית לא תביא אותי לסחור את פנימיות ה-range והעדיף לפעול בקצוות או בפריצות, ודאי שניתן לקחת עמדות משנה בגדלים מותאמים על בסיס תנועה או מצב קיים, אבל זאת כבר העדפה או משקל אישי שכל אחד ייתן למניה פוטנציאלית שהוא מצא בהתייחס למכלול ולשקלול הכולל שהוא יודע לעשות..

אם אכן מתפתח setup של Wyckoff כפי שאני רואה פיסות פיסות המתחברות לתמונה השלמה של האיסוף אזי השלב הבא הצפוי הוא זליגה לכיוון התמיכה, זהו שלב יצירת הסיבה להמשך המהלך הבא.

אחד הספרים שהכי ריתקו והשפיעו עלי הוא הספר כמעיין המתגבר חוזר אליו שוב וקורא אקראית ונזכר מחייך את שלא הבנתי אז וכיצד כיום הוא יותר ויותר ברור כך הוא כתב (איין ראנד) “עושר הוא תוצר של יכולתו של האדם לחשוב”

מכאן הדגש והכותרת שלנו כסוחרים הבאים להיכנס למועדון העשר “לומדים לחשוב אחרת”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross