נושא התזמון והשימוש באינדיקטורים – סקירה יומית 24/11/16

24-11-2016-07-46-00
מבנה השוק מזכיר לי תצורה של נחש עם פה פעור – או תבנית פתיחת רגלים כפי שקראנו לה בזהרטרייד

רבים מאוד מהסוחרים שאינם בוגרנו עושים שימוש מתמיד באינדיקטורים לשם הבנה ותזמון השוק, הם לא מבינים את הנזק שהשימוש עושה לסוחר המתפתח אני רואה פעם מזעמי ומטמטמי הדעת, כך שהמשתמש כל כך העסוק בשימוש ובמשקל שלהם כך שאינו מבין שהם משקפי מציאות ואינם המציאות.

לא אכנס כאן לעניין המקדים והמאחר שניתן לאפיין את רשימת האינדיקטורים ולא לאיזה שלב בשלבי החיות עם עובדים ובאילו לא, רק אומר דבר אחד חשוב תזכרו שזה פחות חשוב היכן נכנסת חשוב בעיקר היכן אתה יוצא ושם הבלבול שהם יוצרים הוא גדול ובמיוחד ככל שמשתמשים ביותר בהם בו זמנית.

הנזק הגדול ביותר הוא השימוש הטקטי שלהם לביצוע עמדות של קניות או מכירות יתר ואי הבנת חוק האנרציה של השוק, כך יוצא שהמשתמשים באידיקטור מתזמין כניסה לפני הזמן והאנרציה של השוק ממשיכה כנגדם או יתרה מזאת בכל סירוס וטמטום הדעת הם אינם מבינים את המצב הכולל כך יוצא שגם אם חייכות לרגע המצב הכולל מכריע נגדם – כך קרה לא מזמן לאנשים שתזמנו טבע לפני הזמן וכו’,

השוק ברצף של תנועה עולה הקפיץ של התבנית רק ממשיך ונמתח, מזכיר לך הכניסה הכי אגרסיבית ומוקדמת תהיה בשבירה של הנמוך האחרון והפוטנציאל הוא עד לקו הממוצע האמצעי ema34 המסומן בחץ, קו זה ינוע מיום ליום עם התפתחות השוק יש לקחת זאת בחשבון.

בפרק השלישי ג’סי פותח כך “לא ביום אחד אתה לומד את כל הלקחים שלך. אומרים שלכל מטבע יש שני צדדים. אבל לשוק המניות יש רק צד אחד; טזה לא צד העליות או צד הירידות, אלא הצד הנכון.” בהמשך הוא מגיע לדוגמא על לפגוע בכוס היין כש…, מזכיר זאת בכדי לומר לכם תהיה בצד הנכון יש מציאות ויש משקפי מציאות שחסרונם בכך שלא תמיד הם משקפים נכון את המציאות.

ובכלל תזכרו שאנחנו בעצמנו אינדיקטור וכך תתייחסו להבנה שלכם – יום מזהיר מבורך ומתוק.

הכשרות של וויקוף ומסחר תוך יומי בפתח – שריינו את מקומכם עכשיו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross