מכתב פתוח לבוגר שלא יהפוך להיות סוחר מצליח

[et_pb_section transparent_background=”off” allow_player_pause=”off” inner_shadow=”off” parallax=”off” parallax_method=”on” make_fullwidth=”off” use_custom_width=”off” width_unit=”off” custom_width_px=”1080px” custom_width_percent=”80%” make_equal=”off” use_custom_gutter=”off” fullwidth=”on” specialty=”off” admin_label=”Section” disabled=”off”][et_pb_fullwidth_header title=”מכתב פתוח לבוגר שלא יהפוך להיות סוחר מצליח” background_layout=”dark” text_orientation=”center” header_fullscreen=”off” header_scroll_down=”on” scroll_down_icon=”%%0%%” scroll_down_icon_size=”44px” background_url=”https://www.zohartrade.co.il/wp-content/uploads/2017/03/zohar-162.jpg” background_overlay_color=”rgba(25,25,25,0.51)” parallax=”off” parallax_method=”off” content_orientation=”center” image_orientation=”center” admin_label=”Fullwidth Header” title_font_size=”30px” content_font_size=”14px” custom_button_one=”off” button_one_text_size=”20″ button_one_letter_spacing=”0″ button_one_use_icon=”default” button_one_icon_placement=”right” button_one_on_hover=”on” button_one_letter_spacing_hover=”0″ custom_button_two=”off” button_two_text_size=”20″ button_two_letter_spacing=”0″ button_two_use_icon=”default” button_two_icon_placement=”right” button_two_on_hover=”on” button_two_letter_spacing_hover=”0″ custom_css_main_element=”padding-top: 25vh;” disabled=”off”] [/et_pb_fullwidth_header][/et_pb_section][et_pb_section transparent_background=”off” allow_player_pause=”off” inner_shadow=”off” parallax=”off” parallax_method=”on” make_fullwidth=”off” use_custom_width=”off” width_unit=”off” custom_width_px=”1080px” custom_width_percent=”80%” make_equal=”off” use_custom_gutter=”off” fullwidth=”off” specialty=”off” admin_label=”Section” disabled=”off”][et_pb_row make_fullwidth=”off” use_custom_width=”off” width_unit=”off” custom_width_px=”1080px” custom_width_percent=”80%” use_custom_gutter=”off” gutter_width=”3″ allow_player_pause=”off” parallax=”off” parallax_method=”on” make_equal=”off” parallax_1=”off” parallax_method_1=”on” parallax_2=”off” parallax_method_2=”on” parallax_3=”off” parallax_method_3=”on” parallax_4=”off” parallax_method_4=”on” admin_label=”Row” disabled=”off”][et_pb_column type=”4_4″ disabled=”off” parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text background_layout=”light” text_orientation=”left” max_width=”600px” admin_label=”Text” use_border_color=”off” border_style=”solid” custom_css_main_element=”margin: auto;” disabled=”off”]

שיחת טלפון שקיבלתי מבוגר בעקבות הפרויקט אוכלים עם זהר הפילה לי כמה אסימונים, אחד מהם הוא ההבנה מדוע לא תהפוך להיות סוחר.

בעקבות התגובות שלך לפרויקט, יכולתי להבין מי נמצא בתהליך של המסע להיות סוחר מצליח, מי נמצא על המסלול ולא יגיע (כמוך) ומי לא נמצא על המסלול כלל.

פתאום התחדד לי העניין: אצל מי נמצא המפתח של להפוך להיות סוחר מצליח? ומה דרוש לו לאדם כדי שיהיה על המסלול החשוב הזה?

אגב, מטרתו של כל הערב, הקונספט שלו ושורשו הוא בלהפוך אותך לסוחר מצליח. החל מבניית הערב, שהכותרת שלו היא יוקרה (המקום, השף, הסדנה והסיור) והפקה מיוחדת. כאשר כל זה עטוף בתיבול שלי, הכנתי שיעור קצר ואוסיף לתוכן של הערב.

מה שעורר אצלי את הרגש (לא אומר איזה) הייתה התגובה שלך בהתחלה למחיר ואח״כ לתירוץ של הזמנים.

אל תספר לי שאתה באמת רוצה להיות סוחר! מי שרוצה להיות סוחר נכנס לתודעה, מבין את המחיר ומתרגל לא רק את החומר הנלמד אלא בעיקר את תודעת השפע והיש, ונכון לשלם את המחיר.

אוכלים עם זהר‘ מטרתו לייצר את תודעת ה’יש’ והנכונות לשלם מחיר בכדי להגיע לתוצאה.

לא שאני מסכים עם האמירה שלך ש’זה יקר’, הרי אחרים שהתקשרו לפניך ואמרתי להם שמדובר בשיעור מיוחד שלי, בעלות גבוהה יותר, ישר ביקשו להירשם – יקר זה עניין של ערך שמקבלים. וכאשר לא מבינים את הערך אז הכל יקר.

מסלול פשוט שיביא אותך לתוצאות בחיים

אחלוק עמך את שלושת אבני הדרך שעזרו לי להגיע לתוצאות איכותיות בעולם המסחר ובחיים בכלל. המסלול בנוי משלושה שלבים:

  1. תודעת השפע והיש.
  2. פרואקטיביות – היא הדרך והמחיר שאתה מוכן לשלם על מנת להגיע ליעד הנכסף.
  3. חשיבה יצירתית.

לאורך המסלול ישנה המעטפת של תרגול ויישום של כל אחד מהסעיפים הללו.

יש לך הזדמנות להשתתף בערב שהוא Special Edition ששם דגש על מקום איכותי, אוכל איכותי, תוכן איכותי, יחד עם קבוצת אנשים שמבינים את תודעת היש לעומק.

הערב, כמו שרשמתי במייל, מביט במקצת על תפיסת החיים שלנו במשפחת Zohartrade.

ואתה בוחר שלא להשתתף?!

לרגע אל תיתן לעצמך הנחה. זו לא אמירה שבאה להתנצל על הערב, אני לא שם בטח לא בהתכתבות אישית מולך, ריבונו של עולם יודע עד כמה הניסיון החוזר שלי שוב ושוב להכניס בכם תודעת שפע.

מי שרוצה להיות סוחר נרשם לערב הזה נקודה. כל היתר הם תירוצים שרק יסבירו לך למה אתה במקום אחר.

למרות שהמייל יעורר הרבה מאוד להירשם (מן ההיגיון)- מה לעשות, הערב הוא אינטימי ומוגבל לראשונים שיספיקו (כן, גם זה חשוב בחיים- לקום ולהיות ראשון שמוריד לעשייה ובכך להגיע לתוצאות הרצויות).

תראה, אנשים רבים רוצים להצליח בחיים, לבטח אנשים שמגיעים אלי בכדי ללמוד שוק ההון. העניין הוא לא באנשים שרוצים להצליח, שהרי המכנה המשותף הגדול הוא “רוצה להצליח” אבל עובדתית הרוב לא מצליח.

כמי שעשה את הדרך, אסביר לך למה הרוב לא מצליח: כי הרוב לא בתודעה של אנשים עשירים, לא בתודעה של מצליחנים, לא בתודעה של שפע ולא בתודעה של שמחה.

הפתרון הוא: מתחילים לעבוד על היש, על ה-Being! (אולי בסוף תבין עד כמה הערב הזה הוא בשבילך.. אפילו אני, בעודי כותב שורות אלה, כמי שקורא את הדברים של עצמי מתרגש מעד כמה הערב הזה הוא משמעותי להווייתו של סוחר).

יש דרך להגיע לעושר וגם לאושר

אז מסתבר שיש דרכים ושיטות להגיע לעושר (עושר שכמובן מדבר גם על אושר). הדרכים הן בעיקר קשורות לצד המנטלי מחד ולצד הפיסי-היישומי מאידך. והדברים הם בסדר הכתיבה, קודם כל Being ורק אח”כ Doing.

סיפור אישי שלי

בכדי שתבינו את ה-Being שהתחלתי עמו, כך היה לפני כשני עשורים כשעוד התעסקתי בתחום הביצוע בתחום הנדל”ן.

השכמתי קום, יצאתי מהבית מוקדם, נסעתי לאחד מבתי הקפה בעיר, השעה הייתה ממש מוקדמת. אני זוכר שהיה די חשוך אפילו, יש נוהג שהקבלנים קמים מוקדם לפני תחילת יום העבודה. היינו מתחילים את הבוקר בקפה וסיגריה של הבוקר ומשם איש איש לדרכו לאסוף את הפועלים לפרויקט שלו.

אבל אני אפילו הקדמתי עוד יותר מכך.

שהגעתי לשם המקום עדיין היה די שומם, מעט מאוד אנשים היו שם וביניהם אחד מעורכי הדין המוכרים בעיר ילדותי, איש שצבר ממון רב.

כשראה אותי מגיע שאל אותי בחיוך “מילא אנחנו הזקנים לא יכולים לישון ומשכמי קום, אבל מה אתה עושה כאן בשעה כה מוקדמת?”

אז מצבי היה קשה ולא רק שהיה קשה אלא הלך והדרדר… חשבתי לרגע ותוך כדי דברים, עניתי לו “תראה ישבתי והתבוננתי וראיתי שכל מי שעשיר קם בבוקר מוקדם, אבל טרם הבנתי אם האנשים הללו קודם נהיו עשירים או קודם קמו מוקדם בבוקר, אז החלטתי לנסות את העניין של לקום מוקדם בבוקר“.

הוא הביט עלי, חייך ואמר לי: ‘יש לך תודעה של איש עשיר, זו לא שאלה שאתה תהיה איש עשיר‘.

באותם הימים לא הכלתי את מה שאמר לי, היום אני מבין עד כמה הכל מה-Being.

(רק בדיעבד, בחיים, הבנתי שהמזל הגדול שהיה לי הוא שהייתי עוד מזמן ב-Being הנכון).

יש לי חבר משורר, שמו גטה, שאמר “לפני שאתה יכול לעשות משהו אתה צריך להיות מישהו”. כידוע אני אוהב עד מאוד שפים ומשוררים.

ה-Being הבסיסי יכול להיות בין תודעת שפע וההבנה שיש לי הכול מכל בלי סוף ואני צריך רק לדעת לקחת את זה או להשתמש בזה, לבין הצד השני של חסר לי ולכן אני לא יכול.

תודעת שפע מתחילה מבחירה. להסביר מדוע זו בחירה זה מאמר ארוך בפני עצמו, אבל זאת בחירה! (באחד המאמרים הבאים אסביר מדוע מחשבה זאת בחירה).

מספר שיטות להגיע לבחור בתודעת שפע

ישנן מספר שיטות להגיע ולבחור בתודעת השפע, אפרוט אותן בקצרה על מנת שיהיה לך אותן כמדריך בסיסי:

  1. זה מתחיל מהגישה שלנו לכסף, או מה אנחנו חושבים על כסף, או על אנשים שיש להם כסף.
  2. לאחר מכן היא המחשבה של הדאגה מהמחסור (אני תמיד מזכיר לעצמי את המשפט המנצח שליווה אותי ברגעים קשים “היום הוא היום שבגללו דאגת אתמול).
  3. השלישי הוא מתן ערך לאחר. כשאתה נותן ערך- אין בעיה לקבל תמורה, גם אם היא גבוהה. אני מקפיד תמיד על העיקרון שהערך צריך להיות גבוה מהתמורה.
  4. העיקרון הבא הוא להודות! הודיה והוקרה, על כל פעולה שאני עושה- מצליחה או נכשלת, אני מתחיל בהוקרת הדרך וממשיך הלאה. ומבין כי אין כישלון אלא רק שיעור נפלא.
  5. מההודיה אנחנו ממשיכים לנתינה. נתינה היא ביטוי של שפע, כנסו למצב של נותן- גם אם בהתחלה התחושה אינה אמתית. תראו איך הדבר מדבק. מכיוון שהעולם אכן מלא בשפע אתם תראו כי הנתינה לא גורעת מכם כלום אלא להיפך, היחידים שלא נותנים הם אלו המתמקדים בתודעת החסר או החוסר ולהיפך. תתחברו לנתינה.
  6. מכאן אנחנו ממשיכים לעיקרון של אי התחרות. מכיוון שיש לנו תודעת שפע ויש הכל מהכל לכולם, אנחנו מרוכזים לא באחר, לאן הוא הגיע ומה השיג שהרי הכול יחסי לתודעה שלנו (הספר ‘להב היהלום’ יסביר את העיקרון הזה לעומק). כשאנו מונעים משהו מהאחר אנו לא אוחזים בתודעת השפע. חשוב שנלמד להתמקד בחשיבת השפע וגילויה מאשר התמקדות בשפע שהאחר הגיע אליו והחיסרון שלנו. מחשבה מגבילה נוספת (תרתי משמע) היא ‘או הוא או אני’ במקום ‘גם הוא וגם אני‘.
  7. כשאנו ממשיכים בעקרונות ועוברים מאחד לאחד, העיקרון שלפני אחרון הוא למעשה סוג של עיקרון המצוי בכל אחד מהעקרונות והוא התמקדות ביש ולא באין, השמחה על מה שיש ולא המחשבה על מה שאין. חזרנו למה שפתחנו איתו- ‘עיקרון היש והשפע’ שבזכותו בניתי לכם את הערב המיוחד הזה של ‘אוכלים עם זהר‘. אני מקווה שכרגע אתה מבין מדוע אתה רוצה להיות שם ומזדרז לשריין את המקום שלך. גם בכדי להגדיל את היש וגם בכדי לחוות ערב מענה ומענג של אוכל שתיה, סביבה של אנשים עם תודעה נכונה ועוד.
  8. העיקרון האחרון הוא אי היכולת לשחרר משהו. אי היכולת לשחרר נובעת משורה של פחדים שיושבים על אותו השורש. אבל על זה אדבר במאמר הבא או אפילו אתייחס אליו בערב המיוחד.

אם אתה לא מתכוון להירשם, אסיים באמירה מתוך אמירת כנף מוול סטריט “אם הפסדת את הטרייד אל תפסיד את השיעור“.

כל שהיה לי חשוב הוא שכולכם תבינו שהשינוי מתחיל בתודעה ב-BEING אשר מייצר את ה-DOING.

ניפגש בשמחות, נמשיך להיות בתודעה הנכונה בכדי לעשות את המעשים הנכונים.

[/et_pb_text][et_pb_button button_url=”https://www.zohartrade.co.il/project/master11/” url_new_window=”off” button_text=”אוכלים עם זהר” button_alignment=”center” background_layout=”light” admin_label=”Button” custom_button=”off” button_text_size=”20″ button_letter_spacing=”0″ button_use_icon=”default” button_icon_placement=”right” button_on_hover=”on” button_letter_spacing_hover=”0″ disabled=”off”] [/et_pb_button][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 comments on “מכתב פתוח לבוגר שלא יהפוך להיות סוחר מצליח”

  1. אני אוהב את הכתיבה שלך כמו שאהבתי את השיעורים שלך זו הרגשתי הכנה.
    אשמח למפגשים איתך במיוחד אם זה בצפון ואני לא פוסל את איזור המרכז כשיתאפשר לי.

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross