מה עדיף פרסומאי או אנליסט? תמונת מצב 27.11.18

איסוף או פיזור

שאלה מה עדיף להיות פרסומאי או אנליסט

כותרת ב-TheMarker ״הפרסומאי שהתעשר עוד יותר והחוסכים שהפיסדו: איך קרסה חברת מטומי״ – כותרת מניפולטיבית משהו ודאי לא הוגנת לפרסומאי, מעשה שהיה כך היה…

בעולם המניפולציה היכולת לעשות מניפולציה ולדעת לחשוב היא החשובה, כך עמדו להם בנקודת פתיחתה: הראל, מיטב והפינקס יחד עם בנק לאומי וגם קרן ברוש ועוד אחרונה חביבה פובליסיס הצרפתית (כולם יחד גוליית אחד גדול שלא יודע לחשוב) מול אילן שילוח (דוד).

הוא, אילן שילוח מוכר (דהיינו חושב, יודע, מאמין שמחיר ירד) הם מצד שני קונים (דהיינו חושבים, יודעים מאמנים כי המחיר יעלה).

הוא על מנת למכור צריך לשכנע אותם לקנות, עושה עליהם רוד-שאו (פרסומאי גאון) התוצאה במערכה אילן שילוח מתעשר בעוד 100-150 מליון שקל מול הפסד של גוליית (הקבוצה כולה), מסקנה? (מציע לך לחשוב על זה) – קישור לכתבה

איך סיכם זאת ארל וילסון ״הצלחה היא עניין של מזל, אתם לא מאמינים תשאלו כל נכשל״ 🙂

מצב השוק

עיני כולם לתוך הצומת הנוכחית האם נמצא בו ביטוי עוצמה והשוק השוורי ממשיך צפונה או אנו בעיצומו של תהליך פיזור – האם הפתרון יהיה פשוט, אינני יודע לומר לך לעיתים השוק מתחכם בדרכו מעלה או בדרכו מטה, נשאר כרגיל להמשיך ולעקוב אחר הנתונים המצטברים.

את המעקב אני עושה בעזרת מספר שיטות אשר משלימות במידע את שאחת רואה השנייה לא רואה, אבל שילוב הדברים מביא לכדי בהירות בתמונה הכוללת – חשוב מאוד להבין את רב ממדיות השוק.

כמי ששורי בעת הזאת עדין על השוק, אז ודאי כל סימן חיובי במקומות חשובים כגון אתמול משמח ומחזק את דעתי, אך עלי תמיד להזכיר לעצמי כי ישנם אפשרויות נוספות שיכולות להתפתח, מתחילים לסכם את החודש ולהתכונן לסיום השנה – שבסה״כ כמו שצפיתי בתחילתה די הייתה בתנועה צדית.

תמיד אהבתי אנשים בעלי יכולת חשיבה (וחוש הומור מפותח כך כתב למשל לוגן פירסל) People say that life is the thing, But I prefer Reading

מה שנשאר לנו זה לחשוב על זה – יום מזהיר זהר

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross