מהו סרט טוב? סקירה יומית 15.02.18

סרט טוב
סרט טוב

 

מהו סרט טוב?

לאחר יום של כלום non-trading לרוב מקבלים יום של תנועה כיוונית (לא בהכרח מעלה), למעשה ההגדרה הבסיסית של תבנית NR למי שמכיר אותה הגיעה מתוך הגדרת יום מגמתי שמתחיל לרוב ממצב של Non-trading.

במערך הכולל בשוק ודאי שמניות שנפלו יחד עם השוק בירידות מקבלות סוג של “חנינה” לאזורי תיקון סבירים יחד עם השוק, ככל שאקבל אישור למכירות הקצה כפי שאני מצייר לכם על הגרף אוכל לומר, שאכן נבלמו הירידות ושאני מתחיל לחדש את האיסוף או לא, בכל מקרה מזכיר לכם שלרוב התהליך מורכב תופעה שמוכנה הבחינה השניה – עליה אנחנו מצוטטים ואומרים “העכבר השני תמיד אוכל את הגבינה”..

המצב האופטימלי מבחינתי היה המשך תיקון בזמן כך שהמפה החודשית תתכנס פנימי חזרה מתוך אזור קניות היתר לאזור ההוגן, דבר שיאפשר תנועה עולה נוספת, אז לשוק יש דרכים משלו לקבוע את מסלול הטיול ואנו הולכים אחריו.

אני מזכיר לכם כפי סוזן סונטטג “טיולים הופכים לאסטרטגיה לאיסוף תמונות”, תזכרו הטיול שלכם בשוק הוא אסטרטגיה לאסוף עסקאות טובות, תמשיכו לטייל ולהפליג יש תמונות יפות בדרך.

יש הרבה דרכים להגדיר דברים, לרוב אני מורגל במחשבות קצת אחרות או גישות שונות מרוב האנשים שאני מכיר, כך גם אני בוחר את חברי השונים לפי יכולת החשיבה והגישה השונה שלהם (אך החיובית). כך למשל כנשאל היצקוק (חבר שכותב קומדיות למי ששואל) כיצד אתה מגדיר סרט טוב? תשובתו הייתה “שעלות ארוחת הערב, עלות הכרטיסים והבייביסיטר היית שווה את זה”.

ראש חודש אדר נרבה בשמחה לעצמנו ונשתדל להוסיף בעיקר לאחרים – חודש טוב מבורך מתוק ומזהיר לכולם – זהר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross