יעד. סקירה יומית 08.11.17 כיצד ננהג באזורי יעד

האם הגענו ליעד
יעד – כיצד ננהג באזור יעד

יעד ואזורי יעד

הקרבה שלנו ליעד, עלולה לבלבל, יעד הוא לא מחיר מדויק אלא אזור שבו דברים פוטנציאלים להתרחש ומעל הכל הם סוג של תודעה אסטרטגית.

המשמעות האסטרטגית היא שלא אפתח שם פוזיציות חדשות עד אשר אמצע שהשוק “טוען” את עצמו מחדש כאפשרות ראשונה אפשרות שניה התחלה של תיקון מקומי במחיר.

קרבה ו/או שהייה באזור יעד יביא אותי להתנהלות טקטית שהיא הידוק קווי ההגנה של הפוזיציות, כל זאת על מנת שנמקסם את התוצאה של הפעילות שלנו, ולא נפתח עמדות הפוכות טרם הזמן.

בעולם שאני מייצג, עולמו של וייקוף, אני בוחן במבחנים מצטברים כל דבר בכדי להגיע למסקנה מצטברת. כך למשל במקרה שלנו אזור יעד הוא רק אחד מתוך סימנים של סיומת.

לאחריו אנו מצפים לרוב לסימן נוסף (שלא בהכרח מגיע, אך כשהוא מגיע הוא מקל את יכולת הזיהוי שלנו) הסימן נקרא קניות/מכירות קצה.

סימן נוסף שלאחריו: שבירת קו מגמה. יש עוד סימנים מצטברים שרק שנקבל אותם נוכל לומר שהמהלך הנוכחי תם.

סיום של מהלך עלייה נוכחי, לא מעיד בהכרח (או) באופן אוטומטי על מפולת בשוק או תיקון עמוק, לעיתים התיקון יכול להיות תיקון בזמן שהוא “ההטענה” למהלך הבא.

ודאי שהחולשה בשוק תאפשר לנו בנקודת זמן המתוארת לתבל את התיק שלנו בעוד מניות שורט איכותיות שיהוה הגנה ופיצוי ככל שיתפתח מצב הופכי, אשר מצמצם את הרווחים שנוצרו עד לנקודה זו.

Targets don’t fight crime

אמרה טרסה מיי, אני רוצה לקחת את זה הבוקר למקום אחר, שבו חישוב או הבנת היעד עלולה לגרום לאנשים לליקוי מאורות, אני רוצה להזכיר לכם שיעד הוא רק פוטנציאל ותמיד יכול להיכנס אירוע “חיצוני” ולערבב את “הקלפים”.

חשוב לדעת השימוש הוא לא בינארי הגענו או לא הגענו. השימוש ראשית בהעדפה איכותית  של מניות או שווקים, והשני הוא כפי שפתחתי ככל שהתהליך מתקיים להבין שהגענו לאזורים שיש להם משמעות אסטרטגית וטקטית.

התבוננות במגזרים ועדין המגזר החלק הוא ה-XLP, הוא המגזר שהכביד וקיזוז תוצאות מהסנופי ובהחלט יכול להיות המגזר הראשון שנמצא בתוכו עסקאות ככל שיתפתח תיקון בשוק.

עד אז נברך ביום מבורך מתוק ומזהיר – זהר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 comments on “יעד. סקירה יומית 08.11.17 כיצד ננהג באזורי יעד”

    1. קניות קצה נקראת BC מאופיינות לרוב בתנועה חדה עולה המלווה במחזור חריג, מאפיין נוסף שלה שהיא מתרחשת באזורים קניות יתר, משמעות גבוה יותר יש לתופעות שהזכרתי ככל שהם מתרחשות באזורים מחושבים כאזורי יעד.
      בהכשרת המסחר המתקדמת שלי בנושא מסחר שיפוטי – סדנת וייקוף (מתקיימת פעם בשנה) אני מסביר לעומק את הסימנים המבחנים המצטברים לסיום מגמה, ארשום לך את הסימנים כאן לפחות שיהיה לך אותם כקו מנחה (תנועה חריגה עם מחזור חריג באזור קניות יתר, התגובה שמגיעה לאחריה, שבירת קו המגמה הראשוני וכשלון בנסיון ההמשך)

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross