חלקים המריכיבים את השלם. סקירה יומית 10.11.17 על חלקי השוק והתמונה שעולה מהם

דאו תחבורה – חלקים מהשוק

חלקים המרכיבים את השלם

כשאני מתבונן על החלקים השונים המרכיבים את השלם, אני די מבין את “חוסר החמצן” של השוק להמשיך לעלות באותה הקלות שהיית נחלתו האחרונה, במעבר להתבוננות כללית על השוק אז הרצף של העליות מחזק את המחשבה בעיקר לאור מיקום השוק במרחב.

המגזר שנראה הכי השורי ביותר הוא האנרגיה, במעבר על המגזרים עולה לי התמונה המורכבת הבאה:

מגזר ה-XLB שברה מגמה עולה והיא חזרת מגמה
מגזר ה-XLE במגמה עולה ואף פוטנציאלית לתחנה, גם השבועי שלה במגמה עולה.
מגזר ה-XLF  שברה מגמה עולה
מגזר ה-XLI נכנסה למגמה יורדת
מגזר ה-XLK במגמה עולה אך התחילה בתיקון במקום של קניות יתר
מגזר ה-XLP שברה מגמה יורדת
מגזר ה-XLU במגמה עולה קרובה להתנגדות
מגזר ה-XLV נמצאת בשבועי בתוך דשדוש ויושבת על רצפה כפולה
מגזר ה-XLY במגמה עולה בתוך תהליך הנראה כאיסוף.

דרך נוספת להתבוננות על השוק היא דרך מדדי הדאו, כפי שאני מציג אותם בסקירה השבועית, מיד בולט כי מדד התחבורה “מכביד” בירידה שלו על המגזרים השונים בשוק.

אני חשבתי או ציפיתי (יש שיאמרו רציתי) שדחף אתמול במדד יאפשר לשוק להגיע חזרה לאזור 2600 ולשבור את תקרת הזכוכית, אבל בדפדוף במדדי ובמגזרי השוק בזמן המגזר התמונה כבר התבהרה לי התמונה והבנתי שאתמול זה לא יקרה.

אם להיות אתך כנה, לא התפלאתי מהתיקון והירידות שאתמול שדי יושבות לי ברקע. בעיקר לאור כך שאנו באזור היעד, אלה דווקא התפלאתי מתוצאה הסופית של היום כך שהתאוששות של השוק וצורת הסגירה הסופית די מחקו את הדוביות של היום, תמונה סופית שהחזירה  לי את המחשבה מאתמול.

המחשבה שככל שמדד התחבורה יכנס לתנועה עולה בגלל הרצף והיות במכירות יתר, הדבר יאפשר לשוק לנוע ואולי לשבור את היעד העגול של ה-, 2600 , אך יש לזכור שגם אם זה יקרה אנחנו לא במקום של תחילת של דברים כי באזור בעייתי לפתיחת עמדות חדשות

בכל מקרה לכל בוגרי שממקסמים את ה-AKAM  דחף ביומי יאפשר לכם עדכון נוסף של הסטופ, VG  גם עשויה ליצור שפל חדש בדחף… החלטה אם לנצל היא מורכבת לא בגלל תצורת המניות כי אם דווקא בגלל מיקום השוק אבל, יש לי זמן להרהר בעניין עד לפתיחת המסחר.

לסיום אני מתזכר את המפגשים האינטימיים כמו שיחת סלון שאני מקיים לאנשים שלא מכירים את שוק ההון ואותי, השבוע היה במפגש מדהים, אתם מוזמנים להירשם ולהגיע למפגש הקרוב הבא ב-23.11.17

שבת שלום מבורכת מתוקה ומזהירה – זהר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross