הבחירות נמשכות. תמונת מצב 07.11.18

האם הציר יחזיק את המחיר?

על בחירות בחיים

קראתי באיזה מקום את המשפט הבא “פקידים רעים הם אלו שנבחרו על-ידי אזרחים טובים שבחרו לא להצביע”, דע לך שזה לא רק בעולם הבחירות בחוץ, גם בתוכנו שוכנים פקידים רעים שהגיעו לשם בכל פעם שבחרנו שלא (להצביע) לבחור”.

עולם המסחר הוא מקום של קבלת החלטות, עיקרם לחתוך הפסדים ולמקסם רווחים, אי קבלת החלטה במקום שיש לקבל החלטה היא להכניס “פקיד רע”.

עליך לזכור שכל אירוע בחיים הוא שיעור, שבא לומר לנו משהו, אני בטוח שבכל האקראיות וחוסר הסדר בעולם, יש גם מקום שמכוון, למיטב זכרני נכתב “הכל צפוי והרשות נתונה…”

אני בהתבוננות לאחרונה על עצמי לוקה בחסר ביכולת קבלת החלטות שלי פחות בשוק יותר ביום שלי. לחזור ליסודות של קבלת החלטות.

במובן הזה אני חושב איזה מזל שיש לי את שוק ההון שכל יום מאמן אותי מחדש לחזור ולקבל החלטות.

תמונת מצב

השוק כאמור מחכה לבחירות ולתוצאות החלטת הריבית ובכל מקרה, הדגש שלי בגרף היום על כך שיש גם תרחיש אפשרי בתהליך התפתחות המחיר. שהמחיר יחזור וינסה לבחון את אחד משני הקווי תמיכה.

הבחינה הראשונה יכול להיות אל מול קו הבחינה של מה שמוכנה על הגרף המצורף “התמיכה הראשונית” שלרוב בצורה שהשוק נתהווה לו כרגע הופך להיות קו ציר שהמחיר נוהג לנוע סביבו או להתמך עליו.

הבחינה השנייה יכולה להיות התמיכה האחרונה המקום שבו סימנתי כמקום של מכירות קצה, ודאי שתגובות השוק לקו הראשונה שורית יותר בזמן המידי אך פחות איכותית לתהליך הארוך לעומת האפשרות השנייה של בחינה נוספת בחולשה המוכחיה לנו שהשוק נמצא באיסוף ולא בפיזור.

מה עוד… מניות שבחרנו ממשיכות להניב תוצאות טובות, אנחנו נרגשים מהתפתחויות הקרובות, אתר המנויים שלי עלה לאויר ועוד הרבה תוכן שנמצא בפיתוח במגירה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “הבחירות נמשכות. תמונת מצב 07.11.18”

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross